torsdag 31 januari 2008

Stormvarningar 1/2 2008

Oj, nu är det stormvarningar på gång. Hela dagen igår har det stormat i Malmö
så man trodde rutorna skulle komma infarande.
Och värre ska det tydligen bli säger de på nyheterna.

Men vem kan hålla sig inomhus när man ska ut och posta auktioner och har
paket att hämta på posten. Jag fick minsann ta på mig varmt, t.om mössa som jag
aldrig har annars.
Sen lunkade jag till Ica. Tog Dramatenvagnen med mig med auktionerna. Sen
hämtade jag 2 paket, det var ett från Buzzador och en ansiktscreme jag hade beställt,
så lite besviken blev jag, för jag trodde det skulle vara lite kul Traderapost.
När jag skulle hem var det tur jag höll i vagnen för den flög för sig själv. *skrattar*
och jag tappade andan för det var motvind hem.

Väntar på en skärmaskin som jag köpt av Cia på Hobbyhuset. Den kommer säkert i dag.
Sen kan jag skära min papper själv för första gången. Cia har hjälpt mig innan och det
ska hon ha tack för.

Så nu har jag nog allt som behövs till att börja scrappa. Får se i helgen om det blir tid
över när man nu antagligen får sitta inomhus.

Som vanligt sitter man uppe mitt i natten fast jag inte vilat något på dagen. Det har blivit en
dum ovana som jag försöker ta bort. Men det är svårt när man har vant sig.

Men jag är aldrig ensam på natten. Miapuh håller mig alltid sällskap på msn och vi kan
aldrig sluta prata. Vi kan nog säga godnatt en 10 gånger innan vi stänger ner. *asg*
Men nu är det nog dags, för Lina ska upp i skolan så klockan ringer 07.00.
Får skriva lite mer en annan dag.

2 kommentarer:

Miapuh sa...

Japp håll i hatten tant, för nu är de friska vindar ute.

Läge att sova :yeah:
I dag lär post anlända ..

Sov sött p&k&r

Cia sa...

Nu är nog skärmaskinen hos dig!
Så skär nu ut och scrappa eller gör kort och visa upp här :-)

Blås inte bort bara!
Kram Cia